قیمت میلگرد افزایش یافت!
نوشته شده توسط : آهن پرایس

از ابتدای هفته ی جاری تا روز گذشته، قیمت آلات ساختمانی در بازار آهن تهران ثابت و با شیبی رو به پایان اعلام شد. نزولی بودن شیب قیمت ها در بازار آهن موجب شد تا تلاطم بازار از بین برود و جو بازار آرام شود. ثابت بودن قیمت ها و یا حتی کاهش قیمت موجب نشود تا میزان تقاضا افزایش یابد و حجم معاملات افزایش پیدا کند. دلیل این امر نیز مشخص است؛ با شروع روند کاهشی قیمت ها، مردم به امید آنکه قیمت ها کاهش بیشتری خواهد یافت دست از خرید می کشند. با وجود تمام این تفاسیر لازم به ذکر است که در روز گذشته قیمت تیرآهن های متفرقه ثابت بود اما قیمت تیرآهن ذوب آهن اصفهان افزایش یافت. قیمت تیرآهن ذوبی حدود 5 الی 8 هزار تومان (فقط سایز 12 الی 18) افزایش یافت.

اما نکته جالبی که وجود دارد، افزایش قیمت میلگرد می باشد. در روز گذشته به یکباره 90% از کارخانه های تولید کننده میلگرد اقدام به افزایش قیمت کردند. کارخانه های تولید کننده میلگرد، قیمت های اعلامی خود را با 20 الی 30 تومان افزایش اعلام کردند. دلیل یکباره گران شدن میلگرد می تواند افزایش قیمت شمش باشد. شاید هم کارخانه ها مجددا بمنظور تحریک بازار دست به این اقدام زدند! همچنین لازم به ذکر است که فقط کارخانه های آریان فولاد و نیشابور رنج قیمت ثابتی را اعلام کردند.

قیمت نبشی ها نیز کمی نوسان داشت. بدین ترتیب که نبشی جاوید بناب - نبشی ناب تبریز و نبشی منظومه افزایش قیمت 10 تومانی داشتند. نبشی اسپیرال و نبشی آریان فولاد قیمت ثابت داشتند. در خصوص قیمت ناودانی ها نیز می توان گفت که ناودانی شکفته - ناودانی ناب تبریز و ناودانی فولاد تهران افزایش قیمتی 15 الی 20 تومانی داشتند. قیمت پروفیل و قوطی نیز همچنان ثابت و رو به پایین بود. 

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

 





:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: